Dag 3 - dinsdag 23 mei / Londerzeel - Tournai - Reisverslag uit Doornik, België van Remco & Miranda - WaarBenJij.nu Dag 3 - dinsdag 23 mei / Londerzeel - Tournai - Reisverslag uit Doornik, België van Remco & Miranda - WaarBenJij.nu

Dag 3 - dinsdag 23 mei / Londerzeel - Tournai

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Remco & Miranda

23 Mei 2017 | België, Doornik

Londerzeel - Tournai (106 km)

Als ik om 6:45 uur naar het toilet ga, zie ik dat de plek van onze buurman al leeg is. Maar onderweg kom ik hem tegen op de fiets, hij is z'n helm vergeten... Na het bekende ritueel: douchen, ontbijten, spullen pakken, tent opruimen vertrekken we om 8:30 uur. Al snel stoppen we om een bakkie te doen, die hebben we gemist vanmorgen. Ook vandaag weer en leuke route. Voor een groot deel rijden we al slingerend langs rivier de Gender. In Ninove stoppen we even kort om de benen te strekken. Bij het VVV kantoor halen we onze stempel van vandaag. In Geraadsbergen gaan we lekker lunchen, geen zin in eigen broodjes vandaag!

Vanaf Walonië (het Franstalige deel van België) wordt het wat heuvelachtiger en zitten er af en toe flinke klimmetjes in (en daarna weer lekker hard naar beneden