Dag 4 - woensdag 24 mei / Tournai - Honnecourt - Reisverslag uit Honnecourt-sur-Escaut, Frankrijk van Remco & Miranda - WaarBenJij.nu Dag 4 - woensdag 24 mei / Tournai - Honnecourt - Reisverslag uit Honnecourt-sur-Escaut, Frankrijk van Remco & Miranda - WaarBenJij.nu

Dag 4 - woensdag 24 mei / Tournai - Honnecourt

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Remco & Miranda

24 Mei 2017 | Frankrijk, Honnecourt-sur-Escaut

Tournai - Honnecourt-sur-Escaut (95 km)

Vandaag geen zonnetje, maar bewolking. Na het bekende ritueel: douchen, ontbijten, spullen pakken, tent opruimen vertrekken we om 8:30 uur. Na 18 km komen we in Frankrijk. Kort daarna stoppen we in Saméon bij een boulangerie om te kijken of we een bakkie kunnen scoren. Helaas... maar er stond een klant in de winkel die aan de overkant een restaurant heeft. Hij was nog niet open, maar we mochten meekomen voor een bakkie. Onderweg zien we Jos op een terras zitten met nog een fietser. Wij hadden al verwacht dat hij stukken verder was en dat we hem niet meer tegen zouden komen. Later spreken we hem en heeft problemen met z'n gps.

In Abscon halen we bij de supermarkt een lunch en zoeken een leuk plekje om op de lunch te eten het is inmiddels flink zonnig geworden, dus smeren maar. In Cambrai gaan we naar het VVV-kantoor voor een stempel, halen bij de supermarkt ons avondeten en drinken een colaatje. In Honnecourt-sur-Escaut ligt de camping van vandaag. Het is een eenvoudige camping, maar prima. Na het opzetten van de tent, douchen, wasje doen en een lekker maaltje koken. Jos en de andere fietser, Eric, komen na een poosje ook op onze camping aan. Na het eten lopen we een rondje door het dorpje, maar daar zijn we snel klaar mee. Daarna een drankje op het terras van de camping.

• 24 Mei 2017 - 22:45

Marieke:

Jeetje, alweer in Frankrijk! En zo te lezen gaat het tot nu te allemaal voorspoedig! Super leuk om jullie zo te kunnen volgen! Zet hem op!

• 26 Mei 2017 - 07:28

Claudia:

Leuk om alles te lezen en jullie zo te kunnen volgen. Veel plezier!

• 26 Mei 2017 - 13:01

Claudia:

Superleuk om mee te lezen waar jullie zijn. Maar al in Frankrijk, dat gaat vlug...
    Zo te lezen alles voorspoedig, geniet er van. En ik hou jullie in de gaten :-)