Het is zover... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Remco & Miranda - WaarBenJij.nu Het is zover... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Remco & Miranda - WaarBenJij.nu

Het is zover...

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco & Miranda

21 Mei 2017 | Nederland, Delft

Gisteren de spulletjes gepakt. Toch maar even op de weegschaal gezet en met 18 & 15kg mogen we niet klagen. Je denkt weinig mee te nemen, maar het telt toch al snel op.

Om en nabij 09:00 hopen we op de fiets te zitten, richting Dordrecht. Waarschijnlijk zijn we het in de buurt van Breda al wel een beetje zat en zoeken we een camping. Dan rijden we morgen ochtend België in...

Het weer ziet er goed uit. Zonnig en weinig wind. Wind komt helaas wel uit het zuiden, maar dat mag de pret niet drukken.

• 21 Mei 2017 - 07:57

Evita :

Heel veel succes! Nu gaat jullie avontuur dus echt starten! Geniet, en maak er een mooie tijd van. We blijven jullie volgen

• 21 Mei 2017 - 08:38

Sharon:

Lekker brokking eten in Dord

• 21 Mei 2017 - 09:37

Roman:

Heel veel plezier en leuke oplosbare problemen onderweg :)
    Ik neem aan dat gewichtvest heb je gewoon aan en niet meegeteld in bagage gewicht.

• 21 Mei 2017 - 10:38

Astrid :

Goede reis en hopelijk blijft het weer een beetje meewerken ;) We gaan het lezen! Liefs van Jan en As